System zgłoszeń serwisowych

Szanowni Państwo, pragniemy przypomnieć, że nasza Infolinia Serwisowa dostępna pod numerem 32 428-12-12 w zakresie porad i przyjmowania zgłoszeń awarii od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00 działa dla wszystkich Naszych Klientów. 

W pozostałym czasie, czyli w dni robocze między 6:00-8:00, 16:00-21:00, oraz 6:00-21:00 w dni wolne, Infolinia jest dostępna dla Klientów objętych Umową Serwisową. Aby uzyskać pomoc, należy wykonać połączenie z zarejestrowanego w umowie numeru telefonu. 

Alternatywnie można uzyskać połączenie również z niezarejestrowango numeru telefonu, podając indywidualnie wygenerowany dla każdej firmy numer PIN. Jest on dostępny w nowych umowach, w aneksach do umowy, a dla wcześniejszych umów przekazywany mailowo przez nasz Dział Handlowy