Przesunięcie obowiązku kas online dla gastronomii i hotelarstwa

Szanowni Państwo, Ministerstwo Finansów opublikowało komunikat o przesunięciu obowiązkowej instalacji kas online dla branż gastronomicznej i hotelarskiej, z 1 lipca 2020 na 1 stycznia 2021.
Tutaj pełna treść komunikatu: serwis gov.pl: Kasy online z nowym terminem

Ostatnia aktualizacja: 20.04.2020

Możliwe odroczenie przeglądu kas i legalizacji wag

Szanowni Państwo, Ministerstwo Finansów opublikowało komunikat, według którego istnieje możliwość odroczenia przeglądów technicznych kas do lipca 2020, pod warunkiem wcześniejszego zgłoszenia do US.
Tutaj pełna treść komunikatu: gazetaprawna.pl: Odroczenie przeglądów kas

Analogicznie Główny Urząd Miar wydał swój komunikat, który pozwala odroczyć legalizację wtórną wag. Pełna treść komunikatu jest dostępna na stronie gum.gov.pl: Odroczenie legalizacji wag

W związku z powyższym informujemy, że dla naszych Stałych Kientów przygotujemy odpowiednie wnioski dotyczące tego odroczenia.
Pozostali nasi Klienci będą proszeni o decyzję, czy odroczyć przegląd/legalizację, czy wykonać.

Ostatnia aktualizacja: 06.04.2020

Zmiana stawek VAT od 1.07.2020 r.

Szanowni Państwo, data zmiany stawek VAT została przesunięta na dzień 1.07.2020.
Termin ten, choć wydaje się odległy, szybko się zbliża, warto więc odpowiednio wcześniej się do tego przygotować. Staramy się zadbać to to, aby posiadali Państwo zainstalowaną możliwie najnowszą wersję programu PC-Market (przynajmniej 7.5.124.218), która pozwoli przygotować wcześniej listę towarów do zmiany stawki, aby w dniu samej zmiany praktycznie jednym przyciskiem uaktywnić tę zmianę. Pozostanie wtedy jedynie sprawić, aby zmienione stawki trafiły do stanowisk kasowych.

Prosimy pamiętać, że im starsza wersja programu, tym zmiana stawek będzie bardziej złożona.
W przeddzień zmiany stawek cała nasza załoga będzie pełnić dyżur tak długo, jak to będzie konieczne, pomagając Państwu bezpiecznie wykonać tę operację.
Całą tę operację ułatwi skorzystanie z naszego poradnika, który udostępniamy w strefie Stałego Klienta lub przesyłamy mailem. Wraz z poradnikiem przygotowaliśmy również - ciągle uzupełniane - zestawienie towarów do zmiany stawki, które można wygodnie zaimportować do programu.

Na co zmienią się stawki? Tutaj można o tym poczytać: gazetaprawna.pl: Stawki VAT 2020

Ostatnia aktualizacja: 05.04.2020

Kilka informacji w związku z zagrożeniem epidemicznym

Szanowni Państwo, pragniemy zapewić, że nasz serwis nieprzerwanie działa w zakresie wsparcia dla punktów handlowych.
Dostawy materiałów eksploatacyjnych nieprzerwanie są realizowane poprzez kurierów jak i dowóz przez serwis.

Dla bezpieczeństwa Państwa i naszych pracowników ograniczamy wyjazdy z interwencjami serwisowymi tylko do sytuacji, gdzie są one niezbędne do utrzymania ruchu w Państwa placówkach.

Ograniczamy też kontakt bezpośredni w naszej siedzibie do bezpiecznego minimum. Wizyty w naszym serwisie lub w dziale handlowym prosimy wcześniej uzgadniać telefonicznie.

Informujemy też, że mamy w ofercie ekrany ochrony osobistej. Link do produktu tutaj.

Ostatnia aktualizacja: 05.04.2020

Zmiana w systemie zgłoszeń serwisowych

Szanowni Państwo, pragniemy przypomnieć, że nasza Infolinia 32 428-12-12 działa w zakresie porad i przyjmowania zgłoszeń awarii od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00 dla wszystkich Naszych Klientów

W pozostałym czasie, czyli wieczorami, w weekendy i święta Infolinia jest dostępna dla Klientów objętych Umową Serwisową. Aby uzyskać pomoc, należy wykonać połączenie z zarejestrowanego w umowie numeru telefonu.

Aktualnie, można uzyskać połączenie również z niezarejestrowango numeru telefonu, podając indywidualnie wygenerowany dla każdej firmy numer PIN. Jest on dostępny w nowych umowach, w aneksach do umowy, a dla wcześniejszych umów przekazywany milowo przez nasz Dział Handlowy

Numer PIN jest również hasłem dostępowym do Strefy Stałego Klienta, gdzie jako login podajemy NIP firmy.

Ostatnia aktualizacja: 01.03.2020

Kilka słów o nas...

Zajmujemy się systemami komputerowymi i kasami fiskalnymi od początku lat 90. ubiegłego wieku.
Jako firma COMA rozpoczęliśmy działalność w 2004 roku i od tego czasu funkcjonujemy z sukcesami na rynku systemów komputerowych dla firm handlowych.
Naszym głównym zadaniem jest kompleksowe wyposażanie sklepów w systemy komputerowe, począwszy od kas fiskalnych, w tym systemów POS, przez stanowiska wagowe, po zaplecze wyposażone w komputery i oprogramowanie magazynowe.
Całość systemu oparta jest oczywiście o urządzenia wykorzystujące kody kreskowe, a więc skanery, inwentaryzatory, drukarki kodów i sprawdzarki cen.
Uzupełnieniem oferty są systemy monitoringu przemysłowego, prezentacji wizualnej i nagłośnienia.

Nasi Klienci cenią w szczególności solidność usług i stałą opiekę serwisową, którą objęty jest każdy dostarczony sprzęt. Zasięg działania naszego serwisu wyjazdowego to południowa część kraju, zdalnie prowadzimy serwis bez ograniczeń. Na naszej stronie internetowej zamieszczamy tylko informacje dla Klientów, najbardziej cenimy sobie bezpośredni kontakt z Klientem.
Z apraszamy do korzystania z naszych adresów mailowych oraz numerów telefonów, abyśmy mogli dokładnie poznać Państwa potrzeby i zaproponować optymalne rozwiązania. Jeśli nie byli Państwo do tej pory naszym Klientem, zapraszamy do kontaktu poprzez adres serwis@coma.tychy.pl lub telefon 32 428-12-12.

Prowadzimy profesjonalny serwis oprogramowania do handlu, głównie systemów opartych o PC-Market 7 i całą rodzinę współpracującego oprogramowania: Konsola Kupca, PC-POS, MIniMarket, PC-Gastronom i inne produkty firmy INSOFT.